Trussardi: egy családi márka, amelynek népszerűsége folyamatosan növekszik
Számtalan márka hódította meg a divatvilág csúcsát, de
sajnos nem minden márkának sikerült minden akadályt legyőznie. Nem ez a helyzet
a Trussardi esetében, amely épp ellenkezőleg, egyre tökéletesebbé és
tökéletesebbé válik, és fennállásának minden egyes évével bővül. Az évek során
ez az olasz gyöngyszem egyszerre lett könnyed és elegáns, minimalista és
egyedi. Ahogy az olasz DNS-ben is benne van. De hogyan kezdődött mindez?
A kesztyűtől a világszerte sikeres ready-to-wear darabokig
Minden 1911-ben kezdődött az olaszországi Bergamóban, amikor
Dante Trussardi érdeklődni kezdett a bőrtermékek iránt, és bőrkesztyűgyártó vállalkozást
indított. Nem kellett azonban sokáig várni, hogy az üzlet nagyobb méreteket
öltsön. 1970-ben a családi vállalkozást unokája, Nicola Trussardi vette át, aki
fényűzőbb és elegánsabb irányt adott neki. Ennek eredményeképpen egyre nagyobb
ismertségre tett szert, és sikere egyre csak nőtt.
Ez együtt járt a termelés bővülésével. Elsőként számos más
bőrkellékkel, később pedig egy ready-to-wear kollekcióval is bővült a kínálat.
A Trussardi így olyan márkává vált, amely az innovációra és a befogadóképességére
büszke. Annak érdekében, hogy az új portfóliót szélesebb közönségnek mutassa be
és új ügyfeleket vonzzon, bemutatókat tartott a Duomóban és a Stacione
Centrale-ban, ahol bárki részt vehetett. Az esemény sikeres volt, és 1970 és
1990 között a márka népszerűsége nagymértékben megnőtt, és a gyártása is újra
növekedett, sőt további művészekkel való együttműködések sem hiányoztak.
Innentől kezdve a Trussardi fokozatosan végleges formát öltött, és különböző taktikákat próbált ki, hogy melyek hozzák a legnagyobb sikert a vásárlók körében. Tavaly viszont a márka bemutatta azt az irányt, amely mellett most elköteleződött. Bemutatták az új kreatív igazgatókat - Serhat Işık és Benjamin Huseba -, a logó újított változatát, amely az olasz agarat ábrázolja, meghatározták a márka bemutatkozási stratégiáit, és bemutatták az első közös FW22 kollekciót, amely új és világos jövőképet határozott meg.
Mi lesz a következő lépés? Az biztos, hogy a fenntarthatóság, a társadalmi felelősségvállalás, a sokszínűség és az innováció a márka fontos pillérei lesznek. Ugyanakkor, ahogy azt a legutóbbi, online bemutatott kollekcióban is láthattuk, stílusos, modern darabokból sem lesz hiány. Mi majd segítünk kiválasztani a megfelelő darabokat!
Az FW22 tele van újításokkal és IT-trükkökkel
Már az első pillantásra nyilvánvaló, hogy az FW22 sokkal kommerszebb, mint amit eddig megszokhattunk. Összességében azonban jelentős változást jelez. A kínálatban uniszex és kifejezetten nőknek és férfiaknak szánt termékek egyaránt megtalálhatók.
Vizuálisan főként a fekete és a fehér színekre összpontosít, kiegészítve királykékkel, púderrózsaszínnel és mustársárgával. Az egyébként minimalista kollekció megkülönböztető eleme az új logó használata, amely a pólókon, ingeken és ruhákon is megtalálható.
Darling,
come to me…
Mint minden szezonban, most is gyönyörű kiegészítőkre
számíthatunk, amelyek tökéletessé teszik megjelenésünket. Az FW22-es show
részeként számos egyedi táska került bemutatásra... Vajon a klasszikus fekete
vagy fehér, vagy a merész türkizkék fog nyerni? Bármelyiket is választja,
biztosak vagyunk benne, hogy ez lesz az új legjobb barátja.
Greyhound az olasz kutyák megmentője
Hozzá kell tenni, hogy a Trussardi nem csak a
"szép" dolgokra és a minimális környezeti lábnyomra koncentrál, hanem
a jótékonysági munkában is érdekelt. Ezt most egy exkluzív Greyhound pólóval
mutatják be, amelynek bevételét a Fundación Benjamín Mehnert, az olasz agárok
megmentésével és utógondozásával foglalkozó társaság kapja.
Legyen trendi és kényelmes a Trussardival
Reméljük, hogy az olasz Trussardi márka ugyanúgy tetszett Önnek,
mint nekünk, és alig várja már, hogy a legújabb darabjaik bekerüljenek a
ruhatárába. Van néhány tippünk, mely darabok lesznek nélkülözhetetlenek a
következő szezonban.